Nejnovejší galerie
Winter Hradec 2014
Pořádané závody
Fotka dne

Hlavní sponzoři

PolyPLASTY
omnipack

Naši partneři

microtherm
activesport
NUTREND-Sportovní výživa
Porsche Hradec Králové
pells
moose
yate sport
Rock Machine
cyklo pešek
koloshop
C & K

Články

Expenův Pells Aeron
Časovka Šerlich
Kluziště v Orličkách
Sajrajt a marast

Další weby

Webové album Picasa Hradecký pohár HSK facebook

Návštěvnost

Kávička s Michalem

Sešli jsme se s Michalem v kavárničce nedaleko centra v Hradci Králové.
Na připravenou schůzku přijíždí Michal rovnou z tréninku.Z dálky jsou vidět kmihotající se bílé pletené návleky na tretry od Moose. Prázdné bidony Nutrend a silně špinavé Mavicy prozrazují, že dnes asi neměl nejjednodušší trénink.

Jak se cítíš Michale na začátku sezóny?

Vše je v nejlepším pořádku. Po absolvování úvodních závodů se vše vyvíjí podle mých představ. Sezóna se začíná rozjíždět, takže je stále dost sil jak v pracovním, tak v osobním životě. Uvidíme, jak mi bude za pár týdnů (směje se). Zimní příprava také nebyla jednoduchá a poslední tečkou bylo soustředění v Chorvatsku. S trenérem stále pracujeme na mých nedostatcích, je jich dost (vážná tvář), ale každá nová sezóna je lepší, takže spokojenost. Martině vděčím za nejedno krevní vyšetření, což mi ulehčilo také hodně starostí.

Vybíráš si přeci jen závody vyššího levelu jako je ČP, co tě k tomu vede?

Český pohár je nejprestižnější soutež pro silničáře v Čechách. Málo kde se sejde taková
konkurence, jako právě tady. Závodí se zde úplně jinak, dost drsně (bolest ve tváři),
i když často to není úplně férové. Je zde nádherně vidět, jak se dělá vrcholová cyklistika. Když sledujete Tour na Eurosportu, vidíte jak se týmy domlouvají, útočí, nebo vyčkávají na příležitost. Podobné je to i zde. Na amaterských soutežích tohle zkrátka chybí, protože peloton je převážně složen z jednotlivců. Je škoda, že jsme v týmu s Petrem jen dva co dokážou, alespoň částečně, profesionálům konkurovat, ale o to více potom těší, když člověk takovýto náročný závod dojede.Vyrůstají nám však další kolegové, kteří nás určitě brzo doplní.(odmlčí se) Ale abych jen nechválil, tak tahle soutěž má i mnoho nepříjemných stránek...

Co například?

Závodní úroveň je skvělá, ovšem zázemí závodů je mizivé. Často mi zůstává rozum stát nad tím co všechno je možné, aby lidská hlava vymyslela. Částečně za to může svaz, ale velkou měrou i samotní organizátoři. V tomto směru kolikrát amatérské soutěže daleko převyšují tyto závody.

Jak jsi spokojený v týmu, co se změnilo?

Za poslední rok se celý tým posunul úžasným směrem dopředu. Oba hlavní manageři pracují
ve dne v noci a je to vidět všude! (zamíchá si objednané kapučíno)
Především přibyli noví partneři NUTREND, KASTAR, MOOSE a další. Jako hlavní sponzor nadále zůstavá firma HPI.(napije se)
S Petrem máme zvláštní, řekněme nadstandartní výhody oproti ostatním, ale také trošku více povinností. Celkově se vymezila pravidla, která musí každý z týmu dodržovat a na oplátku u nás má zázemí, o kterém v jiných amaterských týmech nemůže být ani řeč. Ovšem stále vše zůstává na jedinci, pokud někdo na sobě chce pracovat, musí počítat s tím, že tým mu pomůže, ale prostředky nejsou neomezené.
V týmu se konečně začínám cítit jako doma, i když občas přetrvávají staré spory.

Na jaké 3 závody se nejvíc těšíš?

Hodně se těším na Giant Ligu, kterou jsem měl absolvovat už minulý týden, ale bohužel to nevyšlo.
Další skvělá akce bude týmové soustředění na Giru, kde sice nebudeme závodit, ale já tam jedu především pořádně potrénovat, takže to nebude o moc jednodušší.
Není ještě uplně jasné zda se objevím na Hané Tour, ale tenhle etapový závod bych rád zkusil.

Jak se dopravuješ na tyto závody?

To bývá někdy problém. Dokonce mě to donutilo pořídit si řidičák(smích), ale je to vždy na domluvě. Teď do Pičína jsem jel například s Honzou Hanzlem, což mi hodně pomohlo a moc jim děkuji. Vzít auto a jet třeba do Plzně na Lopatu je hodně náročné, ale kdo mě zná tak ví, že jsem toho schopen.

Michale díky a ať to šlape!
Není zač, já děkuji.

Autor: Admin    Dne: 27.4.2010
copyright HSK - cycling 2009 | design a kód: Michal Dyntar