Nejnovejší galerie
Winter Hradec 2014
Pořádané závody
Fotka dne

Hlavní sponzoři

PolyPLASTY
omnipack

Naši partneři

microtherm
activesport
NUTREND-Sportovní výživa
Porsche Hradec Králové
pells
moose
yate sport
Rock Machine
cyklo pešek
koloshop
C & K

Články

Expenův Pells Aeron
Časovka Šerlich
Kluziště v Orličkách
Sajrajt a marast

Další weby

Webové album Picasa Hradecký pohár HSK facebook

Návštěvnost

Expenův Pells Aeron

Když jsem se dneska chystal prakticky po 2 měsících od pohřbení mého letitého a slavného Durateca na trénink na novém pracovním stroji od Pellsu,nevěděl jsem, co vlastně čekat.
Aeron stojí v nabídce asi na pomyslném středu a mě zaujal jak výbavou, tak i barevným provedením. Jelikož jsem ale 2 měsíce trénoval na špičce Pells-Seven, tak jsem měl obavu, jak to dopadne.
Už při snášení kola ze 3 patra jsem pocítil několik kilo navíc, ale to mě nepřekvapilo, jelikož srovnávaná kola dělí několik desítek tisíc.
Po nasednutí a rozjetí mi bylo hned jasné, na co je Aeron určen jak geometrií , tak výbavou. Posed je vzpřímenější, hliníková výbava, Shimano 105 a základní kola Mavic Aksium obuté do Vittorii Zafiro dala jasně najevo,že nejde o žiletku na trhání rychlostních průměrů.
Dovedu si ale vcelku představit, že po nasazení Ksyrií by kolo slušně letělo. Každopádně co se týče rámu-klasika hliník-je překvapivě hodně tuhý. Nepocítil jsem žádný pocit měkkosti a například na kostkách a nerovnostech zase krásně tlumilo-podobně jako „ Sedmička“.
Z tuhosti dle mého pocitu neubrala ani Aksia a proto i ta zaslouží pochvalu. Uvidíme kolik toho vydrží, člověk k tomu musí přistupovat jako k pracovnímu kolu.
Velice nadšen jsem však byl z nové 105ky. Na Sedmičce mám Ultegru a co se chodu týče, pracují opravdu prakticky nastejno ALE 105ka mi přijde mnohem lepší v tvarování pák! Kdo neřeší nějak gramy a chce ušetřit, tak 105ku doporučuji.
Po prvním seznámení jsem tedy spokojen, a když si člověk vyladí nějaké drobnosti-jako jiné sedlo a delší představec,bude to pro mě výborný společník,doufám jako Duratec, na několik dalších let a desítek tisíc kilometrů.
PS: po vyjetí na novém kole opravdu projděte všechny šroubky, aby vám nezůstala klika na tretře jako mně. Doporučuji vyladit smyk a přehazku doma a nedělat to mezi poli.

Autor: Expen    Dne: 13.9.2011
copyright HSK - cycling 2009 | design a kód: Michal Dyntar